2008年5月18日星期日

寶寶三個月大丫

2008/05/18

今天寶寶已經三個月大丫
除了懂得食手指和"依依呀呀"之外
有時也會向我們做"請請"手勢
又懂得打側身睡覺
又會玩口水吹波波出來
雖然這些都是很細微的事情
但看見寶寶每天都在學習中
真是感到非常高興和欣慰 >8<

今天我揹著寶寶與婆婆一起去吉之島逛街
初時寶寶也會好奇地東張西望
但後來都是在我懷抱裡睡著了
過了一個月寶寶好像又重了許多
我覺得好像揹著包大米一樣
回到家後已感到腰酸背痛
真是很佩服婆婆揹著寶寶出街時
還可以左右手各輓一袋
至於我...
下次都是有爸爸才帶寶寶一起出街吧 ^0^

寶寶長高了


媽媽第一次揹著寶寶逛街


寶寶在睡夢中吹波波

1 則留言:

匿名 說...

雖然好多野都係必經, 不過睇住佢一直長大, 一切發生既事都會變得好驚喜好有趣. 要將呢D事一件件咁記錄底, 將來會好回味.
背BB同抱住佢地真係好重好累...又唔可以放底佢. 所以做女人有時真係好辛苦. 最最希望佢識行之後, 唔洗點抱就好啦. 當年我個妹就係咁, 所以我地成日推車車....