2010年5月2日星期日

相約在迪士尼公園酒店

2010/05/02

還記得上年我地一班媽咪相約去好萊塢酒店慶祝首個母親節...今年我地再encore...不過今次係去迪士尼酒店食tea buffet+草地...話咁快又一年了...睇住大家d小朋友由手抱bb到而家識行識走...so amazing...希望大家能夠keep in touch...


我地準備搭奇妙旅程車出發喇...gogogo....



背後有隻老鼠仔...我雙手都有兩隻...哈哈...



父子裝喎...



原來我都可以一揍二.......一陣咁多啦...



講真呢度既tea buffet既食物款式真係好tea...不過就環境氣氛一流...



爸爸同弟弟玩腳腳玩拮拮...玩到哈哈笑...


belbel姐姐巧靚女...弟弟咁細個就咁有艷福喔...



倩明同我一樣都係二子之母...



你地擺晒post...成個o靚模上身...哈哈...



成班小朋友一齊玩一齊跳...巧開心哩...



食飽就出發去草地玩喇...



酒店草地d草真係好soft好正...



哥哥由怕草拮拮到而家赤腳周圍走喔...


做足球小子...



哥哥同ian哥哥一齊踼足球...



弟弟乖乖坐係emmy姐姐既私家車度...



bubble槍一出..誰與爭峰...



哥哥自動自覺行去排隊等玩bubble槍...



傻豬..bubble槍唔係對住自己射架...



ian哥哥帶左支大型bubble拍...



今日我地一家四口著左家庭裝...不過唔同colour...



我的小寶貝...


沒有留言: