2008年3月4日星期二

寶寶去廣華覆診

2008/03/03

今日我和婆婆帶BB去廣華覆診
主要係睇番BB心跳有無雜音和甲狀腺既檢驗報告
幸運地醫生幫BB檢查完話沒有再發現問題了
終於放下心頭大石, 鬆一口氣丫 ^_^

其實產後有婆婆、爸B和屋企人既協助去照顧BB
令我可以放鬆去休息和減輕我既負擔
我真係好多謝佢地丫>8<
今日爸B要開始復工賺奶粉錢了
為了BB既將來, 爸B你要努力加油啊!!!

唔經唔覺BB已經十五日人仔了
但已經有好多古靈精怪既表情
有時仲令到全家人捧腹大笑
睇黎BB已變成了開心果呢 ^0^


寶寶在發號施令嗎?


我大個仔啦 (梳起寶寶數條頭髮後,好像長大了)


寶寶打功夫 ^_^

沒有留言: