2008年3月29日星期六

第一次幫寶寶剪指甲

2008/03/28

唔經唔覺這個多月來
每天的節目都係同BB傾計, 餵奶, 氹BB訓覺...
每隔幾小時就會重覆做一次
所以每天的時間都過得好快
轉下眼又一日了...
其實有時係屋企真係悶得有點發慌
都好想出外逛下, 抖下氣...
所以昨晚就同爸B出左街行下
為我地既安樂窩睇下傢俱
晚飯還吃左我久違了的壽司添

今天我終於鼓起勇氣幫BB剪指甲
因為我好怕會唔小心剪親BB
所以一直以黎都係由婆婆去操刀
今次我係趁BB甜睡既時候去剪
BB既指甲真係好柔軟架
只要細心D去剪都唔係咁困難呢 ^0^

特大珍寶珠


微笑寶寶 ^_^

沒有留言: