2008年4月19日星期六

寶寶兩個月大丫

2008/04/18

唔經唔覺BB兩個月大丫
已經唔再係一嚿飯了
識得對住我地有講有笑
雖然只係一些BB話
但都算有進步丫
而家成日放隻手指公入口度
啜到津津有味呢
仲有阿仔既腿功都好厲害架
有時扭計抱住既時候會使出佛山無影腳添
對住阿仔真係又嬲又笑
扭肚餓扭眼訓既時候就最令人討厭
當然對住你笑既時候就最愛c佢啦

下星期一我就要返工了
最唔捨得當然係我既寶貝仔啦
呢兩個月來我每天都見住佢陪伴佢
而家要放工返屋企先見到個仔
都唔知會唔會太掛住個仔而唔專心做嘢呢
不過返到公司都要重新適應
始終都隔左兩個月無做嘢
點都會有些唔習慣既
希望可以跟得番上d工作啦 ^_^

寶寶 : [媽媽, 仲咩又影我食手指丫...]

沒有留言: