2008年8月2日星期六

Esdlife 0802半歲party

2008/08/02

今日係Esdlife0802半歲party的大日子
地點係灣仔竹林苑Club House (多謝Adrian媽咪租用咁正既場地)
今次總共有12個family參加左呢個party : 有蠶蠶family, Irina family, MattMatt family, 妹豬family, Charlotte family, Hannah family, Wiley family, Cur-cur family, Kayly family, Adrian family, 彤彤family和我們仨

所有bb坐定定, 黎張大合照先..


*** 寶寶篇 ***

寶寶去到會所就開始扭計


用啪啪手板仔呵番寶寶先


今日主角之一


周公急call..唯有媽咪做住主角先啦


Happy Birthday to 寶寶


父子裝登場..今次影前面唔係後面 (終於有點新意啦^0^)


我們仨 (寶寶又唔合作做八卦豬啦)


寶寶咬咩咁入神..原來係牙仔餅


尾聲時段..寶寶又夠鐘去搵周公


*** 俊男美女篇 ***

原來我同Adrian係同年同月同日生架


妹豬快d望鏡頭啦


Adrian仲咩喊呀..你睇下我同wiley幾乖乖


轉頭自己都喊..真失禮..哈哈


Irina 一拖二..你究竟揀我定MattMatt呢


很多EE都話我和蠶蠶似Twins架


仲有四個bb失散左未歸隊


美女五人組 (Kayly被周公急call中)


Kayly充完電生猛晒


媽咪左擁右抱


同小公主Charlotte影番張相先


彤彤隻鞋仔幾靚喎..借黎著下丫


Cur-cur和Cur媽笑容好似呀..


寶寶同Hannah似乎都好鍾意食薯片..流晒口水


*** 薯片定情篇 ***

Hannah : 寶寶..不如我地拖手仔囉


寶寶 : 唔..你唔介意我隻仔有薯片味嗎??


Hannah : 我唔介意丫..


寶寶 : 媽咪..我有點頭暈暈呢


Hannah媽咪和寶寶媽咪 : 你地兩個做咩十指緊扣呀!!!


今日真係玩得很開心
識到很多新朋友仔
不過玩完真係有點累
可能寶寶成日喊住扭抱扭訓
結果變左全場既大喊十..真失禮..哈哈哈

好多謝今次活動既攪手和搵sponsor既媽咪
令到我們仨可以又食又拎
thank you all mama !!!





期待下次一歲party的來臨...yeah!!

P.S. 實在太多靚相未能盡post, 如有興趣想睇多d就去以下呢個網頁啦 --- http://picasaweb.google.com/hoholuk/080802/

沒有留言: