2008年12月14日星期日

Babies X'mas Party

2008/12/14

今日約左12個bb一齊開X'mas Party : 有蠶蠶family, MattMatt family, 妹豬family, Charlotte family, Wiley family, Cur-cur family, Adrian family, 包包family和新相識既小公主family, JJ family, Bosco family, Shek Shek family...地點照舊係竹林苑@clubhouse


X'mas party當然要著番件聖誕戰衣啦


加埋個鹿角頭cool..好有聖誕氣氛丫

(多謝細心既靚媽預備比我地既聖誕禮物 )

今次我地仲帶埋個波波池同其他bb一齊玩..每個bb都玩得好開心添

六個聖誕bb + 波波池 + 妹豬媽既bubble槍 = "掂"


三個bb玩波波池既不同反應


Adrian..一齊玩得咁開心仲咩扭計呀...


包妹..我地又再共處波波池喇..不過點解多左咁多個既??


呢度實在太擠迫..我要先走...你地慢慢玩啦


多謝靚媽安排咁豐富既美食...yummy


寶寶表演刀仔鋸火雞...


今日好開心終於影到寶寶自己企係度既相喇...雖然只係企到一兩秒就跌低左  


各位聖誕bb向大家say ~ Merry Christmas !!!


 抽獎時間又到喇
除左每位bb要預備一份禮物交換之外...仲有現金抽獎添..可惜我地無份中獎

小公主就抽到我地份禮物...希望岩晒小公主幼嫩既皮膚啦

而我地就抽到 JJ 份禮物...簡直岩晒我家為食既寶寶呀


歡樂既時光過得特別快...個party玩到五點就完場了...最可惜今次唔記得左影番張大合照, 仲有美男組和美女組合照丫...唯有下次gathering再影過啦  


我們仨又拖o急去下一站 





 

沒有留言: