2010年2月15日星期一

虎年@大年初二

2010/02/15


年初二原本計劃既行程係中午入錦田姨丈新居玩...夜晚就到尖沙咀海運停車場睇煙花 (因為姨媽個朋友送左幾張入場卷比姨媽)...由於爸爸新年都要返工..所以夜晚先可以join番我地一齊玩哩...


今日天氣開始轉寒..不過都無損我地入錦田玩既決定...中午由姨丈駕車車我地去錦田龍華大酒樓飲茶



酒樓裡的新年佈置...大紅燈籠高高掛...



我地叫左很多美味點心



仲有半隻燒鵝...份量很多哩...



哥哥食鵝脾ing...



弟弟有得睇無得食...



去到姨丈新居都可以行桃花運哩...



哥哥百厭通屋走...結果就鴻運當頭...



哥哥同表姊一齊玩wii...玩得似模似樣哩...



我地玩到五點幾就駕車出返去市區...原本諗住去尖沙咀睇煙花...但實在太凍又落住雨...就算去到海運停車場又係室外吹風冒雨...左諗右諗避免凍親兩隻馬騮仔..我地都係決定返屋企睇電視算吧...如果下次再有入場卷先去現場欣賞煙花啦...

沒有留言: