2010年4月18日星期日

豪豪26個月大丫

2010/04/18


豪豪26個月大丫...


自從過左兩歲之後...真係變左開籠雀多野講左...仲開始講得有紋有路添...不過發音仲差少少...有時都要估佢講咩...有時聽佢講d野仲笑到我標眼水添...


copy from fb ~ 哥哥語錄 : ee話pat pat無肉喔 ~ 「話說樓下看更ee有時見到哥哥就話佢pat pat無肉...當婆婆幫哥哥沖完涼後...哥哥就摸住自己個pat pat咁講喇」


唔知阿仔係咪人大長高了...張臉已經無咁baby fat...手腳變得瘦骨如柴...其實阿仔除左食正餐外...都好鍾意自己去食物箱搵零食食...照計食咁多零食應該會肥先岩...但佢就反而相反...唔通似我瘦底...呵呵...


過多幾個月阿仔就要返N1班...上星期五去左幼兒園搞果個新生家長會講座...又再進一步加深了解學校既環境和教學方法...其實阿仔返學...我有很多擔憂顧慮...仲未幫阿仔戒片...如果佢到時唔肯比嬸嬸換片點算呢?? 阿仔會唔會唔習慣係學校訓晏覺呢?? 如果阿仔唔鍾意就打同學仔點算呢?? 不過我都知道無論如何阿仔都要去適應去習慣...同樣地我都要放心交比學校既老師處理...都係果句...只希望阿仔唔抗拒返學...如果佢鍾意返學既話...所有問題都變成無問題啦...


沒有留言: