2010年4月10日星期六

哥哥 VS 爸爸的玩具

2010/04/10


無論係我地屋企定係婆婆屋企都越來越多玩具車...


有些係食麥記開心樂園餐換...


有些係婆婆買...


有些係爸爸話好抵...買...


其實我覺得哥哥鍾意車..唔多唔少都係受到爸爸既影響


哥哥好鍾意睇車...無論係街上...定係去屋苑停車場都會好留心望架車既標誌品牌...而家哥哥識得辨認邊架車係BENZ / 寶馬 / 豐田 / 本田 / 三菱 / 日產 / 萬事得 / 法拉利 / 大發 / 凌志...


搞到原本唔識既我...都因哥哥既關係識晒喇...


哥哥成日都話 : 「媽媽識喇...好叻叻呀」傻豬仔  


這些只係婆婆屋企其中小部份咋...



這些就係爸爸話好抵買既變型金剛...日積月累...堆積如山...OMG !!




(其實係爸爸自己想買想玩...就話買比個仔玩 )


我相信我屋企不久將來會變左玩具停車場

沒有留言: