2007年12月1日星期六

又係BB購物日

2007/12/01



今日係吉之島減價吉日, 即又係我幫BB購物既好日子丫
每逢大減價都超級勁多人, 所以當然要同埋爸B, 婆婆一齊黎掃貨啦
今次主要係買些日用品, 例如防尿墊, 入院用品, 濕紙巾...
仲有買左件靚衫仔和靚靚睡袋比BB訓覺時著住, 以免冷親BB啦
本來想買多幾件衫仔, 但諗到BB會快高長大...
所以都係等BB再大點先買了^_^

仲有三個月就到預產期了
要開始執拾定走佬袋, 以免到時萬一提早都無咁"呢hair"
其實都開始有些緊張, 始終我係咩都唔識
好怕到時手忙腳亂, 好彩有婆婆會幫我一齊照顧BB
我個心先定D無咁怕咋...
同埋呢排見到D朋友, 佢地都話我個肚陀得低左DD
好似人地九個月就黎生得咁...
令到我真係有D擔心 >.<
我唔想BB係七星仔, 我想佢健健康康足月先出世呀
所以BB你記住乖乖地丫, 留係媽咪肚裡吸收多D營養先呀
媽咪同爸B鍚晒您 >8<

沒有留言: