2007年12月25日星期二

在廣華渡過的聖誕節

2007/12/25

今天是聖誕節, 卻要在廣華渡過…真係好難忘
為了穩定BB安全著想…
雖然唔可以出街感受節日氣氛, 但都係值得既^_^
還記得昨天下午發現身體有少許出血異樣, 與有經驗既同事商量後立即返慈雲山睇醫生
但醫生為安全計還是轉介我去廣華急症
心想真是那麼嚴重嗎?
由於我係廣華做產檢, 所以等了一會就轉我上待產室
當時五點幾, 爸B放工後立即趕來
經過醫生一連串檢查後, 貼機聽BB心跳…
發現我有規律性宮縮, 即係BB有早產既跡象
但BB只有31週仲未發育成熟, 咁早出世對佢身體唔好
我心情真係好低落好擔心…
BB不嬲都好乖乖陀得幾ok, 點解會攪成咁, 係咪我太任性平時行街行得太多??
醫生建議我留院觀察和幫我打二支針強化BB肺部功能
萬一真係早產支針都對BB有幫助…
由於待產房(北翼九樓)係照顧一些準備生既孕婦, 所以我不時都聽到D痛苦慘叫既聲音
我心裡真係好害怕…而且睡不安寧
好彩直到凌晨兩點幾醫生再巡房幫我檢查, 發現宮縮情況改善左
所以轉介我去產前房(南翼九樓)睡一個好覺…
當然陌生床點會睡得好, 輾轉反側七點幾已經醒左
好彩同房既靚太都非常好傾又好人, 一天既時間都過得好快
希望明天醫生批准我出院啦!!!
媽咪經過這次既教訓都會乖乖地留係屋企休養丫
BB你都要乖乖地留係媽咪肚裡面吸收多D營養丫
我和爸B鍚晒你 >8<

1 則留言:

匿名 說...

你要加陪小心D呀!

祝你早日出院!
母子+BB平平安安!
BB二月先出黎!