2007年12月29日星期六

寶寶轉左頭仔了

2007/12/29

出院後經過兩日既休息, 身體都慢慢恢復過來
而家最重要留係屋企多點休息再休息...唔敢再周圍去了>.<
係今次毫無心理準備入院, 真係令我有點手忙腳亂不知所措
所以返到屋企就去左剪短頭髮, 準備執拾走佬袋...唔怕一萬只怕萬一...哈哈
但今次既經驗就好似比左個預先實習過程我, 令我到預產期入院既時候唔需要太害怕
今次入院令我有些啟發, 令我知道順產定剖腹生產都唔係自己可以決定和控制
我見到有很多媽咪原希望順產, 但因某種原因而需要剖腹生產
又有很多媽咪因某種身體問題要留待醫院直到BB出世...
希望我到時可以順順利利, BB都要加油爭氣呀!!!

今次入院檢查後, 原來BB已經有4磅左右, 同埋已經轉左頭仔
可能BB長大左, 肚皮空間細左, 好多時都手腳撐撐咁郁, 有時訓係度仲令我呼吸透不過氣添
有時仲會聽到持續噗下噗下既心跳聲, 醫生話原來係BB係度打c "egg"咋
希望BB郁多D, 手腳撐多D, 我心裡就安心多D ^_^

今晚終於破左戒了, 爸B和我去左吃元氣"熟"壽司
自從知道有左BB之後, 都一直戒口無吃過
雖然只吃了一點兒, 但口腹已經很滿足了^0^
我諗只有爸B先會批准我吃, 其實可能係佢都想吃好耐了...呵呵

沒有留言: