2008年6月25日星期三

周紳士??

2008/06/25

周紳士??
寶寶明明姓陸, 點解會轉姓周??
話說今早颱風-風神殺到香港
天文台縣掛八號風球
我和爸爸難得有半日假期
當然繼續搵周公啦
點知小表姐晨早打電話來報告
寶寶柯左便便弄到周身屎(周紳士)
姨媽用了半盒濕紙巾幫寶寶清潔
輪到婆婆幫寶寶洗白白除片片時
寶寶又敬茶比婆婆
唉…寶寶點解今早咁曳曳呀
送完大禮比姨媽又送小禮比婆婆
聽完小表姐報告完後
我和爸爸都繼續搵周公
因為我地都無能為力啊 ^_^
晚上我和姨媽賽後檢討就認為...
可能寶寶柯左便便無人知
近排又鍾意舉起雙腳玩腳仔
所以就攪成咁樣啦
鬼叫寶寶平時柯左便便都唔會喊叫咩
寶寶真係臭豬豬...哈哈哈

寶寶很喜歡玩一飛沖天


公公和寶寶


寶寶 : [好肚餓...我要吃兩隻雞脾丫!]


希望寶寶成日都開心笑


扭計樣

沒有留言: