2008年6月28日星期六

接種肺炎鏈球菌疫苗第二針

2008/06/28

今天又係打針的日子
寶寶大脾仔又要受苦了
今次我和婆婆帶寶寶到診所
接種肺炎鏈球菌疫苗第二針
因為我忘記帶打針咭
所以要回家走一趟
我回程的時候寶寶已經打完針了
聽婆婆說寶寶都只係喊叫了一聲
看見寶寶眼仔碌碌都應該無事呢

每逢我地吃飯的時候
寶寶都會望住我地咀郁郁
所以今晚切了一片蘋果比寶寶"梅"下
初頭寶寶對蘋果都有點抗拒
但慢慢就越"梅"越起勁
好似想吞埋落肚添 ^0^
因為健康院姑娘話要最好六個月大先可進食固體食物
所以要待寶寶大一點
我地先會整固體食物比寶寶咀嚼
希望到時寶寶會鍾意吃啦

很喜歡看見寶寶笑


寶寶第一次"梅"蘋果


"梅"蘋果實錄

沒有留言: