2009年1月18日星期日

寶寶十一個月大丫

2009/01/18

今日寶寶十一個月大丫...

為左幫阿仔慶祝又大一個月...我們仨+小表姊一齊向迪士尼樂園..........附近既公園迪欣湖玩番一日

我地乘搭迪士尼專車向迪士尼樂園出發喇


寶寶對個米奇扶手好似好有興趣喎


原來又想變身做馬騮仔

大米奇頭和小寶寶


下午三點正...到達迪士尼喇


迪士尼樂園門口到此經過相

寶寶睇咩睇到"R"晒頭呀


寶寶第一次吃雪糕就係吃"Haagen-Dazs"...不過吃到拿埋口面 (超級冰凍 )

寶寶都仲係好怕草草桔桔...即刻扁晒咀


睇下喊到幾悽涼


寶寶怕草草桔桔實錄


寶寶企得幾穩陣喎  (全靠爸爸頂住咋 )


咦...爸爸唔見左既


寶寶係咁美麗既環境飲奶真係一大享受呀

飲飽奶..精神晒


小表姊抱寶寶好似輕而易舉喎...不過都係要食多d飯增下磅先夠力氣啊


小表姊和寶寶係咪調轉左位置呀


我地似唔似一家四口呀

行完迪欣湖...我地就去左好萊塢酒店參觀...無得住和吃都睇下麻...不過下次再入黎...我就唔止參觀咁簡單架啦  (爸爸..識做啦 )

咁多米奇頭佈置..寶寶竟然去左搵周公...side左添

行到去酒店餐廳..竟然比我地撞到高飛呀...真開心

難得唔食buffet都可以同高飛影相...雖然寶寶訓左都照影

寶寶又大一個月喇...鍚番啖先


玩左成日返到屋企..我和爸爸都好倦囉..但寶寶都仲係好精神 點樣可以幫阿仔消耗體力快d搵周公呢??

爸爸就同阿仔玩跑步喇..不過阿仔自己行都仲未學識..咁快就想學跑??

沒有留言: