2009年12月9日星期三

再到健康院覆診。黃疸

2009/12/09

因為弟弟今日又要到健康院覆診
所以一家四口齊出動去街街
今次弟弟磅重有3.31kg
體重增長得很理想呀..
姑娘所教既方法果然有效用哩
同埋醫生話弟弟黃疸已經退左
唔使再番黎覆診啦...yeah!!



講完弟弟又要講下哥哥先 ~

有時弟弟扭計叫喊..
哥哥都會好緊張地叫我地去睇睇..
或者自己走去床邊呵呵弟弟
又會成日要求我地比佢抱抱弟弟..
我地叫佢要坐靚靚先可以抱抱..
佢就立即爬上梳化坐靚靚等抱抱
閒時又會走埋黎鍚鍚弟弟
有時我地仲會覺得佢太過熱情添
不過我地知道呢d都係愛鍚弟弟既表現哩











沒有留言: