2009年12月31日星期四

西九的除夕夜

2009/12/31

我地原本諗住今晚都係抱住兩隻馬騮仔留在家中望著電視機倒數...因為街外倒數的地方實在太迫人...怕會迫親哥哥弟弟...不過婆婆話可以幫手湊住弟弟...讓我地帶哥哥出去玩感受下除夕的氣氛哩

我地左諗右諗...最後決定去西九龍海濱長廊倒數...貪果度地方大又夠空曠...企係邊個位置都可以望到對面海國金二期..而且就算多人都唔會好似尖沙咀咁迫到人山人海...企都無地方企

為左令哥哥可以龍精虎猛捱到十二點鐘...我地出盡百寶...又雪糕又玩具車又維他奶...好彩哥哥都無白費我地心機...開開心心同我地一齊倒數迎接2010年的來臨...不過一場燦爛的煙花過後...哥哥就被周公子急call了

新一年..希望一家人身體健康...快快樂樂...哥哥弟弟聽教聽話...相親相愛

左手一架玩具車..右手一盒維他奶...哥哥就最happy



十一點幾...哥哥仲係眼仔碌碌哩



唔知維他奶幾時會招請代言人哩




爸爸一手抱住哥哥...一手拎住相機影相...張相竟然都無手震...果然厲害


沒有留言: