2008年7月27日星期日

0802 Mama Meeting + BB Gathering

2008/07/27

今日係BK0802半歲Party既Mama工作人員會議
主要係傾番0810既Rundown和細節
順便帶埋BB出黎一齊Gathering
但因為有些爸爸今日有事做
所以有些媽咪都無帶埋BB出黎玩
費事忙著湊BB攪到傾唔到正經事呢..
大家都好認真地傾談各項細節
希望第一次攪個Party盡量做到最好吧..
因為BB有各位爸爸既照顧
所以媽咪們可以係不受騷擾的情況下傾完
真係辛苦晒各位爸爸喇..

今日寶寶, 希希和晴晴第一次見面
大家出奇地都好乖乖..無喊無扭計..
仲比各位EE任抱添呢^0^
其實我都係第一次帶寶寶去見其他同齡BB
希望大家一直Keep住聯絡做個好朋友啦 ^_^

寶寶第一次與晴晴見面就捉住人家隻玉手@_@


哦..原來想同晴晴一齊玩把扇仔咋..


*** 本故事純屬虛構, 如有雷同實屬巧合..hehe ***

寶寶 : [希希..你仲咩做我同晴晴既電燈瞻呀..]
希希 : [你唔夠我快..霸到唔好位置姐..]


寶寶 : [等我使出佛山無影手..等你知難而退..哈哈]
希希 : [我唔怕你架..]


寶寶 : [哎呀..仲未怕..等我比臭腳你嗅下...]
希希 : [哇..好臭..我投降啦...]


寶寶 : [晴晴..我地終於排除萬難拖到手仔啦..]
晴晴 : [但係你洗左手未架@_@]

沒有留言: