2008年7月20日星期日

米糊大作戰

2008/07/20

寶寶五個月大了
應該要吃點固體食物吧
雖然健康院姑娘話六個月先吃會好一點
但寶寶見到我地食野就咀郁郁
好似好有興趣想食埋一份
所以都試下開些米糊吃下啦
經過我上網做個 reseach
大部份媽咪都會推介買Heathly Time呢隻牌子
貪呢隻含天然有機成份健康d麻

今天第一次開米糊比寶寶吃
用左40ml奶奶開兩茶匙米粉
初頭寶寶都有點反抗唔願吃
但吃下又吃得幾津津有味
一小碗米糊好快就食清光啦
如果寶寶吃左無敏感的話
可以每天逐少增加份量
慢慢就可以代替一餐奶奶啦
我仲見其他媽咪會整d果蓉比bb吃
等我遲d得閒都用新鮮生果嘗試整下
其實我已經買定"架餐"準備隨時開檔
我諗隻為食豬都會喜歡吃果蓉呢

寶寶向大家推介Healthy Time - Brown Rice


吃到'o'晒咀添


哎呀..婆婆餵咩比我吃呀...


嗯嗯..米糊又幾好味道喎...

沒有留言: