2008年7月17日星期四

P記送大禮

2008/07/17

之前成日都聽到其他媽咪話收到P記既送禮咭
例如 : 買5包尿片送1包, 玩具咭等
我就有收過送尿片張咭
但就從來無收過玩具咭
我都不知幾想收到呀
因為每次P記送既都係FISHER-PRICE品牌玩具
係外面買都要幾百蚊架
我之前都買左一盒遊戲墊比寶寶玩
不過正所謂慳得一蚊得一蚊麻
有得免費送就唔洗花錢買啦...
但係聽其他媽咪講係要random抽籤架
自問無乜抽獎運既我
即係機會都很微吧...

今晚收到P記封信
以為又係送尿片現金卷
點知打開一睇...
哇...我高興到不得了
今次終於輪到我啦...

今期P記送"3in1 Rockin' Gym", 適合0-3歲, 係最新產品呀!!!



真係好開心...

寶寶除了食腳指外, 遲些又多一樣新玩具玩了....

沒有留言: