2008年7月10日星期四

站起來吧

2008/07/10

每次約會完後我都會返婆婆家親親寶寶才回家
今晚就約了幾位舊同事吃飯聚舊
我們吃了一頓豐富美味的日本料理
吃飽後回到婆婆家
爸爸跟我說了一個好消息
就是寶寶可以自己扶住床欄站著
我當然很高興...
馬上要求寶寶表演給我看
當然寶寶只可以支撐幾秒鐘
但已經是很好的開始了

最近寶寶發現了新玩具
就是他一對腳仔了
他時常都很好奇地玩弄腳仔
不知道對腳仔有多好玩呢??
寶寶真的很可愛啊...

寶寶 : [媽咪..睇下我站得幾穩定!]
媽咪 : [寶寶..你好叻仔呀..繼續努力呀!]


寶寶 : [好似幾好味咁喎...]


寶寶 : [等我試下味先...]

沒有留言: