2009年11月24日星期二

巧遇友好

2009/11/24

因為25號是預產期,又要去廣華檢查,所以爸爸這幾天都請假,好作準備!
看到雜誌介紹德福有好多聖誕 bear 的布置
我地一於去踩場啦!
因為豪豪需要午睡的關係
等到四點幾先可以開始影相丫


唔該,我地想要張車飛去 bear bear 國丫



bear bear 好有型,火車都好靚丫



火車有餐卡?我地去左宜家俾豪豪黎個下午茶,叉下電先
要左個批+兒童餐,兒童餐有幾粒牛丸、薯片仲有果汁同雪榚


Qoo 既提子汁好唔好飲?等豪豪話俾你知啦!


我投降啦...


點解突然咁古古惑惑?


咪就係因為有雪榚羅!


在宜家的兒童天地巧遇媽媽讀書時的朋友
豪豪出世前,我們也曾在廣華相遇
Matthew和豪豪同一個月出世
但說話能力就已經好好啦
唔止鐘意跟人講野
仲識得講句子,鐘意同人傾計!
好叻仔

咁岩我地今日都無咩做
所以就同豪豪去打搞人地屋企
也好讓小朋友可以一齊玩
互相認識下
好開心咁玩左一晚
倒亂晒人地既玩具丫 XDDD

沒有留言: