2009年11月14日星期六

幫豪豪報讀N1

2009/11/14

基本上我選擇幼兒園既要求好簡單...最緊要就係近婆婆屋村方便照顧返學放學...所以從來都無諗過搵屋村以外果d學校就讀...一來我又唔想豪豪自己搭校車...雖然可以藉此機會訓練阿仔獨立...但咁細個人仔真係有咁既需要嗎?? 二來我唔覺得屋村果d幼兒園真係咁差勁哩...其實最重要係敎師要有愛心照顧和教導...令阿仔返學開心鍾意校園生活...

今日我們仨就去左呢間保良局幼兒園參觀...經過教師沿途細心講解...我地對呢間幼兒園和教師認識都加深了...其實我都有上網做過research...發現區內既家長都有推薦呢間幼兒園...所以最後決定報讀明年九月既N1全日班...但會否做三月插班生就要等當時有無學生退學哩...可能呢間只係屋村幼兒園...所以唔需要交留位費和面試...只需等待明年幼兒園寄信通知就可以交學費返學啦...


沒有留言: