2008年11月21日星期五

半日閒

2008/11/21


今日婆婆有重要事情要做..所以我請了半日大假湊仔...難得有半日假期緊係唔好浪費啦中午call左爸爸帶寶寶出黎陪我吃lunch...好耐無吃過壽司喇...一於去光顧下[和花亭]先


咁多選擇唔知揀款壽司好丫



落左單咁耐都未到架



嘩嘩嘩..美味既壽司黎啦..


我既至愛三文魚壽司喔...



爸爸..你快手d啦...我好心急呀...



我都係第一次吃壽司...飯咋...



睇下阿仔吃完個樣幾滿足...



臨近聖誕節...商場都佈置晒聖誕裝飾製造節日氣氛..呵呵..我地又可以帶寶寶周圍去影相啦




上年..我們仨(寶寶在肚裡)係海港城影左呢張相...



今年..我們仨係APM影呢張相...



下年..待續


 


 

沒有留言: