2009年2月21日星期六

Babies聚會@ PC Club

2009/02/21


今日約左妹豬, 細細個, Charlotte 和 Adrian 一齊去PC Club玩...雖然PC Club位於九龍區..勁方便我地...但要係member先可以入去..所以今次全靠妹豬媽..我地先可以入去玩下呢  我地首先係PC Club裡面間酒樓飲茶...然後就向playroom進發喇...



可能今日係星期六..所以成間playroom都埋滿大小bb...好熱鬧啊  不過因為有些大bb係度橫衝直撞和未識take care小bb..所以我地都要玩得格外留神呢


PC Club裡面有各式各樣好玩既玩具



朋友仔 ~ charlotte, adrian, 妹豬 和 細細個



豪豪好專心咁研究架車...唔通男仔天生就對車愛不釋手


豪豪和妹豬玩搖搖船....妹豬仲玩到伸利添



我地係PC Club裡面犯左兩個規條...就係.......請勿攀爬和不准飲食



豪豪開開心心又玩左成個下午了...thanks 妹豬媽

沒有留言: