2009年2月8日星期日

BK0802一歲生日會

2009/02/08

籌備已久既BK0802一歲生日會今日終於揭幕喇

舉行地點係尖沙咀富豪酒店

今次參加生日會既family比上次半歲生日會陣容更加強大...差不多有成百個family呀...厲害厲害 而每個family都會有一袋入場禮物和一個靚靚襟章做紀念

(真係要多謝今次負責搵sponsor和整襟章既媽咪...辛苦晒)

寶寶 : 媽咪..呢兩隻怪獸好像有點似曾相識呀
媽咪 : 你半歲果陣見過一次架啦

由於我今次有份做committe..大部份時間都要周圍走..所以爸爸要獨力照顧寶寶...辛苦你囉

大少爺嘆奶奶...

飲飽後就周圍跟朋友仔聯繫感情囉



(寶寶見到雪雪就輕撫人地隻美腿..跟住仲越坐越埋添...真大膽)


(寶寶見到晴晴又拖手又抱抱..好close呢 )


(多謝蠶媽送比寶寶份禮物...我好鍾意呢)


(寶寶跟第一次跟匡仔見面...匡仔有點怕羞啊)


好彩寶寶剛訓醒..趕得及跟小公主合照)


(包爸左擁右抱...四萬咁口呢 多謝包媽送比寶寶一對咁襯衫既鞋仔)


(寶寶左右逢源..有華服造型大賽冠軍既詩翹和笑口常開既雪雪)


(寶寶跟細細個合照...而家變大大個喇)

寶寶參加左一個遊戲...就係[BB爬行大賽]喇...寶寶不負我所望...得到佢人生中第一個冠軍 同時亦得到[凡士林BB]既稱號



BB爬行大賽現場直擊



寶寶第一份靠自己努力嬴番黎既禮物...you are my no.1


臨近尾聲...輪到一齊影大合照...可惜有部份family先行離開...如果唔係場面更加震撼...我覺得好似開緊記招咁...數十部影相機係我地前面閃下閃下


一班committe合照...不過又係唔齊人



一班esdlife靚太和靚B一齊合照

(右上角咁岩影到寶寶的照片呢...thanks for adrian baba)

我們仨


主角仔金金


我地離開時見到酒店d佈置幾靚...又影番兩張相先


今日個party完滿結束..真係玩得好開心好難忘...睇見參加既family都咁enjoy個party..我地一班committe真係無白費心機呢

~ 期待下一次既再會..thanks for all mama & all committe ~



沒有留言: