2009年4月12日星期日

復活節@大尾督郊遊

2009/04/12


大尾督 ~ 一個久違的地方...記得我最後一次去果度已經係中學生年代了...


以前係一班朋友/二人世界玩樂既好地方...


而家係一家人/我們仨親子既好地方...


今日我地相約婆婆一家人去大尾督郊遊...打算租單車/放風箏/吹bubble..吃喝玩樂輕鬆愉快過一天...好可惜實在太多family既諗法同我地一樣...去到目的地周圍已經人山人海...搵個位泊車都難...等了又等...終於搵到間酒家可以比我地泊車...但條件要係酒家裡消費 (即係食晚飯)..為左唔想再浪費時間...唯有無奈接受啦...


本來想租架家庭車玩下..但見時間太晏了..唯有下次再黎先玩啦...



行去大霸睇下風景...



玩下bubble..



兩父子合力對抗bubble攻擊...



豪豪見到bubble就最開心...



天空上有很多風箏...但豪豪眼裡只有bubble...



難得坐定定影一張相...



豪豪拎住搖控器好興奮...



小表姊帶左架私家單車去玩...



豪豪 : 小表姊...我要坐車尾呀...



豪豪坐完順風車後..就對架車好感興趣...



最後還要小表姊讓車比佢玩添...



豪豪 : 我係小霸王...呵呵...


沒有留言: