2009年4月15日星期三

小親親

2009/04/15


豪豪有樣必殺技 ~ 親親您


豪豪而家唔知點解好鍾意打人...每次打完人之後...當佢知道打得大力左打痛人...佢會自動自覺去鍚番人/攬住呵番人...等到我地呢d受害者都唔知好嬲定好「Lum」...如果俗語說就係一擔「沙糖」一擔「米田共」..不過我地多數都係「Lum」..因為對住佢真係嬲唔落  但當佢知道我地係扮痛扮喊...佢又會唔理睬我地架喎...佢好識分辨誰是真假...好叻仔


我知道唔可以再比佢成日動手打人...如果唔係就無小朋友願意同佢玩架啦...但有咩方法可以教導佢改善佢呢 我地已經打佢手板...用嚴肅既語氣同佢講唔可以打人...但佢都係無乜反應...正如老人家話佢而家無眼耳口鼻...打佢又唔知...鬧佢又唔明...即係你有你講...佢有佢做


唉...呢段時期既小朋友真難搞


豪豪 : 咦..小表姊有蛋糕吃喎...


含情脈脈望住個蛋糕...


又攬又鍚示意小表姊請蛋糕佢吃...


 

沒有留言: