2009年5月31日星期日

幼潛@第2堂

2009/05/31


今日豪豪精神幾好又無發燒...應該已經好番晒喇  所以我地都決定帶佢返幼潛上堂...由於我地早到左就係課室外等候...等候期間阿仔仲與女同學仔一齊玩玩具呢



當小朋友聽到郭姨姨唱 「時間又到差唔多..叮叮叮叮噹...」佢地已經開始習慣自動自覺將玩具放番落個玩具箱度了  跟住就圍埋一齊唱歡迎歌「小朋友小朋友...歡迎來參加...我請大家先坐下...一齊開心下...」(每堂都要唱呢首歌兩次...家長們已背熟了)


例牌遊戲一 : 每位小朋友派發一個沙搥...一邊唱歌一邊搖動沙搥...左右手各一次...之後要跟隔離小朋友交換沙搥...阿仔今堂竟然肯與同學仔交換沙搥...今次明顯有進步喔


遊戲二 : 每位小朋友派發三舊小積木...要將它疊高和並排...但阿仔對疊積木無興趣...係課室周圍走...就算姨姨教佢練習都唔肯做


遊戲三 : 姨姨拎個大公仔出黎要小朋友互傳...阿仔對大公仔又係無乜興趣  初時都唔肯接收和傳遞比同學仔...不過玩多幾次都算肯玩啦...


遊戲四 : 食茶點...每位小朋友派發一片餅乾...要佢地用前兩隻手指拎...阿仔咁為食當然做得到啦


遊戲五 : 姨姨拎出一大袋有點重量既紙巾盒...每次要小朋友將兩至三個盒由課室前端搬運到後端 (家長們企係後端)...阿仔係呢個練習做得最好...搬完一次又一次..個盒跌左落地又會跪低執番再搬過...連姨姨都話佢做得好好添


每次完堂前十分鐘...姨姨都會同家長們講解遊戲目的和讓家長們發問問題...但我呢班家長們都算比較被動...就算有問題都等下堂後自己問姨姨...所以好快就散會唱goodbye歌了


P.S. 郭姨姨今堂同我地講話發覺阿仔雙眼有少少假豆雞  話再留意多幾堂...如果真係既話就教我地一些辦法去幫助阿仔改善呢個情況...其實我覺得呢個姨姨都算ok...課堂講解都算清楚...都肯用心教導小朋友...同埋佢都會留意各小朋友既情況唔係上完堂就收工果種導師呢...


阿仔靚仔俊俏樣



阿仔扭計醜怪樣 


沒有留言: