2009年5月16日星期六

申請回鄉証

2009/05/16


今日帶左豪豪去旺角申請回鄉証...集齊証件三寶「特區護照、身份証、回鄉証」..我地就可以隨時帶阿仔出外地旅遊了


不過今年肯定就無望


應該明年都機會不大


唯有寄望大明年啦  但阿仔到時都已足三歲..咁咪無得免費搭飛機囉...蝕左


申請完回鄉証後...我地就搭巴士出尖沙咀...因為要去港龍航空公司幫家人換機票 (我地又無份去)..亦因這原故...我地幸運地避過一劫 (回家聽到新聞報導話下午有無恥之徒竟然係旺角行人專用區投擲漒水令到多名途人無辜受傷)...如果唔係要去尖沙咀換野...我諗我地都會係旺角周圍遊蕩呢...多謝上天保佑


由海港城行去星光行...無意間發現有處地方影相都幾靚...所以就留低影番幾幅相...離開時我地先知係馬可孛羅酒店既停車場


阿仔很難得乖乖坐定定影靚相  



阿仔係椅與椅之間爬來爬去



摸下個傻頭




呢四幅相..我很喜歡呢


沒有留言: