2010年1月24日星期日

泰hea之旅 ~ Day 1

2010/01/24


由於搭八點鐘機...六點鐘要到機場check in...我地五點鐘就出門口飛的士...豪豪係半夢半醒間被我地帶到機場...初時目光有點呆滯...幸好warm up後回復笑容o者



入閘後去food court食早餐...阿仔仲學人駕駛模型飛機添...如果將來阿仔應考做飛機師都唔錯喎



媽咪行快d啦...飛機唔等我地啦



我地就係搭身後面果架飛機 ~ 泰國東方航空 OX203




機上實在有太多新奇好玩既事物...阿仔除左係飛行途中訓左一陣外...其餘時間都係坐唔定  (本來阿仔係無位坐要抱住..但因為機艙唔full...而咁岩我地隔離又無人坐...阿仔可以坐霸王位  )



到達曼谷機場等待拎行李...



呢間就係我地入住既五星級酒店 ~ Grande Centre Point



由於時間尚早..酒店未能提供房間...我地就放低行李去吃 lunch...睇旅遊書介紹呢間食店既海南雞飯好正...雖然味道尚可...但由於無冷氣既關係...阿仔熱到唔係咁肯進食...我地唯有出蕉  一啖冰凍百事一啖飯引佢食啦  



食飽後就去巨型超市廣場 Big C 掃貨...行到差不多時間就返酒店拎房...



今次我地book左grand suit room...有廳有房有開放式廚房...巧正


阿仔係度走來走去...周圍八卦...最鍾意將百摺門又開又關 


哇哇哇...好大張床呀 (媽咪去過咁多次旅行..爸爸都未試過book間咁正既房架  今次全因為你呢個寶貝仔咋 )



我地book呢間酒店..除左因為地點交通方便..其實最主要係有呢個playroom比阿仔玩 (雖然只係玩過一次咁大把  )



呢間餐廳 "ZENSE" 又係旅遊書介紹...位於ZEN World的17樓...設有室外露台座位..可以望到曼谷市中心夜景



餐廳職員知道我地帶住個小朋友...所以就帶我地去坐超大梳化位



阿仔鍾意坐又得...

趴係度又得...我地仲可以訓係度望住個夜景...真係好hea呀

我地帶左阿仔既私家枕頭...包保夜晚訓得著 

沒有留言: