2010年1月28日星期四

泰hea之旅 ~ Day 5

2010/01/28


今日係旅程既最後一日...開心既時間過得特別快...又係時候同曼谷講bye bye...真係好唔捨得呀


我地早上食飽早餐後..就再帶豪豪去泳池玩下水...昨日一家三口齊齊落水無人影相..今日就由我做攝記幫佢地兩仔爺影番輯池邊嬉水啦  



阿仔坐係池邊踢水



同爸爸玩潑水...好開心ing



玩完水..訓係池邊d梳化度..好梳乎喔



呢間酒店既泳池環境都幾正架



更衣室內設備齊全...有桑拿室...蒸汽室...仲有按摩池添...掂



執齊行李到大堂check out啦



我地放低行李係酒店再行去Central World ~ ZEN 食lunch...成日都係食日本菜...我覺得我地似去日本多過似去泰國...因為都無乜點食過泰國菜  其實帶住阿仔去旅行都ok丫...最辛苦係餵佢食野囉


.


呢兩架車係阿仔今次旅程既玩伴



聖誕已過...鹿車還在


他鄉遇老友...蒙面超人丫...握握手做個好朋友



GOAL !!! GOAL !!! GOAL !!!


我地玩到身無分文...係機場淨係夠錢買包飲品比阿仔充飢



我地帶著依依不捨既步伐



係時候要返香港啦



我地下次帶埋弟弟一齊搭飛機丫



機位唔爆..阿仔又有「霸王位」坐



我地終於返到香港...結束五日四夜既曼谷之旅啦  


沒有留言: