2010年1月25日星期一

泰hea之旅 ~ Day 2

2010/01/25

酒店既早餐buffet係由0630-1030供應的...但我地每日都係訓到0930先起床梳洗落樓食早餐...當餐廳職員1030開始執拾收爐既時候...我地仲係度慢慢嘆緊

三個傻瓜係酒店lift鏡前影相

今日既行程係去Siam Ocean World...一來比豪豪認識下海洋世界生物...二來可以睇下呢個號稱「東南亞最大水族館」同香港海洋公園既海洋館比較下邊個正d  

搭BTS去到Siam站...

阿仔手指一伸...爸爸就要做野啦

原來阿仔想去玩水水...

阿仔玩呢個噴水池玩到半身汗晒...玩到唔捨得走哩

Siam Ocean World 座落係 Siam Paragon 底層...

哇...好多魚魚好靚靚呀...

help me...有條大鯊魚追緊我呀

傻豬...有爸爸係度唔駛驚

呢度入場費package要成HK$2XX...不過就包玩4 item ~ Sanyo 4D X-Venture, Glass Bottom Boat, Back of House Tour & Happy Fish Happy Feet...呢d係香港海洋館無得玩...

我地買左一杯蝦比阿仔餵魚魚...餵得很開心哩...




Dr. Fish 係泰國好興...會幫你清理死皮...估唔到呢度都有得玩...

我地做左鯊魚既糧食??

泰國版麥當勞叔叔

Lunch去左Greyhound Café ~ 品嚐蘇絲黃推介既單骨雞翼...我就覺得普通...爸爸就覺得ok...我地原本坐室內食...但阿仔勁扭計唔肯乖乖坐...又唔肯食野...最後要勞煩餐廳職員幫我地搬野出去室外食...阿仔先肯食幾啖仔...呢餐真係好失禮呀

趁阿仔午睡...我地去左Tango Mango 食芒果餐

夜晚我地去左 Suan-Lum Night Bazaar 行街吃飯

生蝦刺身...爸爸全碟掃清...

椰青健康又好飲...good for 阿仔

原來泰國地鐵張 ticket係 coin ...


馬騮仔反轉泰國地鐵車廂

玩左成日..返酒店個大浴缸玩個泡泡浴

沒有留言: