2010年1月26日星期二

泰hea之旅 ~ Day 3

2010/01/26

今次住呢間酒店幾舒服樣樣都幾好...唯獨最麻麻地就係早餐buffet...其他酒店通常每日既食物都會有些轉變...但呢間就每日差不多一樣...其實我地都無乜要求...只求早上醫飽個肚唔難食就ok啦...

豪豪每朝都拎既小蛋糕...食到個鼻頭都係cream

今日既行程係為阿仔而設 ~ Dusit Zoo...阿仔睇圖書就睇得多...睇實物就第一次哩...

阿仔唔係撩鼻屎...只係想話象象有長鼻鼻

兩仔爺手指指係度指咩??

原來係指斑馬和駝鳥

長頸鹿條頸好長呀...

好多老虎丫...連我地手臂都有老虎

阿仔影呢張相時最開心...因為佢可以打假bear bear pat pat

呢架係動物園循遊車...我地無搭到...

玩左水上單車環園遊...我地踏到腳仔都軟...早知搭循遊車啦

曼谷市中心商場裡半島cafe

我地用左HK$1XX就食到香港半島酒店同款既 high-tea啦

阿仔反轉再反轉..好彩人流不多...如果唔係真失禮

呢個商場太大了...所以設有專車服務車遊人到目的地

曼谷反斗城d玩具..價錢比香港還要貴哩...

呢個波波池+滑梯要成HK$2XXX

泰國版玩具反斗城

其實我地都盡量揀d岩阿仔口味既食店...但阿仔好似練仙咁每餐都食得好少...今晚dinner去左食日本料理...阿仔呢餐算食得最多哩 

香港某店食雪糕火煱要二百幾蚊...但泰國某店四十幾蚊就食到差不多款式了

沒有留言: