2009年7月18日星期六

豪豪17個月大丫

2009/07/18


話咁快豪豪17個月人仔啦...


今早爸爸再帶阿仔去泳池嬉水..阿仔今次好叻仔...唔洗熱身就已經衝埋去玩sir滑梯啦  雖然阿仔三次去游水..我都要返工唔係現場...但聽到爸爸講阿仔既表現一次比一次進步真係令我很開心哩


兩仔爺嬉完水就搭巴士到我公司附近吃lunch...又係吃我地至愛既日本壽司  



本來下午打算帶阿仔入沙田Snoopyland玩下+影相 (因為約左朋友係沙田交收物件)...可惜天公不造美...星期六先黎打風球...所以唯有交收完就打道回府啦...真掃興喔


搭火車時...爸爸話新世紀廣場有個「變形金剛」展覽想去睇睇喎...其實我對於d機械人就無咩興趣  不過都順意爸爸去睇下佢既兒時偶像啦



呢個廣場既bb換片室都幾大幾乾淨  



三個傻人係度影合照



阿仔食左酸梅乾變超人



 

沒有留言: