2009年7月27日星期一

細b ~ 22weeks ~ 巫醫生照結構

2009/07/27


今個月頭有很多朋友問我...知道仔定女未呀?? (未呀..月底先去照結構呀 ) 比朋友追問多幾次...搞到我都好心急想快d知道結果哩...其實係我和爸爸心目中仔定女都無所謂...最緊要健健康康


期待已久...今日我和爸爸去左巫醫生照結構性超聲波...


開始時醫生係我個肚皮上掃一掃...就已經好肯定話比我地知個結果...我地仲傻傻下以為醫生說笑哩 (因為無理由照得咁快架麻...我地都仲未睇得清楚個超聲波圖係邊個部位呀 ) 醫生唯有再放大個「重點」比我地睇下啦...有「姑姑」架  即係豪豪有個弟弟啦...成個過程差不多照左15mins...醫生話細b各個部位都發展得好好...有時又會轉做4D比我地睇下細b個樣 (有賺  ) ...其實我地睇完都唔知似邊個...總之知道一切健康平安就very good 喇


今個月發覺個肚圍好似大左好多...用尺度一度原來已經有34吋啦...對比起上個月足足脹大左2吋..而我既體重就有108lb 如果根據呢d數字和再睇番陀哥哥時既成長記錄...似乎細b都似哥哥屬於細碼型哩...如果係又唔錯喎..我起碼唔駛生得咁辛苦麻



我和爸爸已經開始同豪豪做心理輔導..話佢知媽咪肚裡面有個bb...將來你係哥哥..要呵護和愛鍚弟弟  不過每次同阿仔講親都好似無乜反應...可能阿仔仲未明白掛...我地要繼續努力先得啦


 


 


 

沒有留言: