2009年7月4日星期六

爸媽相識週年紀念日

2009/07/04

每年美國獨立日就係我和爸爸的相識紀念日..由拍拖~結婚~生仔...數數手指...我地都相識了十二個年頭了  上年豪豪只得五個月大...我地只好拋低阿仔玩二人世界...今年我地就玩三人行 帶埋阿仔一齊出去吃飯慶祝...

今日無準備特別節目..只係出去旺角閒逛+吃晚飯..因為阿仔可以食其他食物代替飲奶奶..所以而家每次出街我地都會去食下午茶..方便大細b醫肚之餘..仲減輕左個奶粉袋重量添  今日選擇左朗豪坊果間euro go go...相對其他餐廳價錢比較便宜...食物質素又ok...阿仔仲食到成口到係呢


污糟豬大特寫



食飽飽就去行街shopping...爸爸就負責湊仔...媽咪當然負責shopping啦  



豪豪 : 媽咪記住掃多d貨比我呀



豪豪 : 媽咪掃咁耐都未返黎既



掃完貨我地就去左兆萬中心醫肚...果度有間日本料理九點半前入座有八折優惠..我地就點左八件三文魚壽司 (媽咪有得睇無得食)~天婦羅雜菜泡飯 (for豪豪)~雜錦串燒~三文魚薯蓉餅和原條鰻魚..埋單都係二百幾蚊..抵食又yummy  



不過呢度環境燈光比較暗黑...阿仔都唔係咁鍾意...食飽眼訓但暗極都唔肯訓...係都要走出店外比較光d既地方暗佢訓覺...其實呢度二人世界就浪漫些...如果三人行既話...下次都係唔好黎啦


沒有留言: