2009年10月9日星期五

細b ~ 32 weeks ~ 廣華

2009/10/09


今日爸爸請左大假陪我去廣華做第四次產檢...終於唔使一個人孤伶伶咁寂寞啦...


每次例行檢查 [驗小便~量血壓~磅重(115.5lb)~會見姑娘]...上次28weeks產檢時細b已經掉轉頭仔...今次姑娘再摸摸都無轉番上去...希望繼續keep住啦...同埋中期血糖報告都正常...唔洗飲糖水...哈哈...

小組d姑娘真係好細心又好人...有問題問佢都會幫我解答又會同我傾下計...唔會好似上一胎見醫生咁...等得耐之餘又講唔到幾句就趕你走...所以如果有朋友去廣華生bb..我一定會推介佢入助產士小組...yeah ~


今日又係搞左一個半鐘就走人...由於時間尚早...我地就去左廣華街一間平時好多人排長龍既食店嘆點心...果度d酥皮叉燒包真係好好味...真係令人食過番尋味哩...



 

沒有留言: