2009年10月31日星期六

哈佬喂@愉景灣

2009/10/31

今日約左班朋友仔 (8 king+2 queen) 一齊入愉景灣慶祝哈佬喂...未去中環碼頭坐船前我地就去中環蓮香樓飲杯茶食個包...本來首選係去勝香園...但去到竟然見到間野大排長龍...我地緊係掉頭走人啦...其實蓮香樓我都想吃好耐...因為聽人講都幾有懷舊特色... 去到要自己搵位/等位坐...環境都算幾擠迫...又要自己出去搵推車阿姐拎點心... 但我相信喜歡阿飛正傳既人...一定對果度懷舊既環境有某些特別既感覺...但對於我地黎講就只係一間舊式茶樓而矣...食物係有水準...但沒有特別驚喜...



豪豪食飽就訓覺...一直訓到落船...訓醒睜開眼已經入到愉景灣了...



魔鬼仔造型 ~ 多謝蠶媽sponsor...




一班小朋友已經各自係沙灘玩緊...而阿仔都仲係warm up中...



多得蠶媽和妹豬媽使出殺手鐧...阿仔開始投入玩埋一份...



都話阿仔鍾意波波...手中拎住兩個都唔捨得放手...


阿仔和妹豬各自玩沙...全無交流呀...哈哈...


阿仔係度手指指...指去邊度玩哩??


咪係小朋友既至愛...阿仔好鍾意玩呢條sir滑梯..玩完一次又一次...



我地係遊樂場玩到差不多六點鐘...就走入去市集感受哈佬喂既氣氛啦...



所有小朋友一見到bubble...就進入興奮狀態...



行左一陣...我地成班人就起程到餐廳食dinner...食飽仲可以拎到免費船票離開添...



好耐都無見咁多位小朋友..佢地已經大個仔/女左好多啦...由小bb睇到佢地而家變為大bb真係感到好開心...今次真係要多謝搞手matt媽...希望下次有機會再聚哩...

沒有留言: