2009年10月10日星期六

週末週日好節目

2009/10/10


之前每逢週末週日..我地都會盡量安排一些親子節目...帶豪豪出外玩下活動下...避免阿仔時常都呆在家中玩玩具...但隨著我個肚子越來越大...需要多點休息時間...而家只會安排週末或週日其中一天外出...另一天就留在家中休息養胎...


今日早上我地就帶左阿仔落樓下公園玩...阿仔一聽到話去玩吹泡泡就非常興奮哩...吹泡泡對阿仔既吸引力真係幾大...每當阿仔扭計扭喊唔知扭乜既時候...我地就會用吹泡泡轉移大法...呢招「暫時」都算萬試萬靈...


吹完泡泡又到午飯時候...我地就約埋公公婆婆去酒樓品嚐美味點心...食飽回家阿仔洗個白白就訓覺豬啦...有時一家人大被同眠訓個晏覺都係一個幾好既節目哩....


沒有留言: