2009年10月30日星期五

細b ~ 35 weeks ~ 廣華

2009/10/30


臨近預產期去廣華產檢既次數都頻密左 ~ 第五次產檢


今日爸爸無請假陪我去...因為要留番d假期待細b出世時做湊仔公...呵呵...幸好邀請了好朋友相陪...我又不用孤單一個人哩...今次除左例行檢查 [驗小便~量血壓~磅重(118.5lb)~會見姑娘]外...還要會見醫生...因為助產士小組規定35-36weeks要安排一次比醫生檢查...本來平時一個半鐘就可以搞掂...就係因為要等見醫生...搞到要成兩個幾鐘先走得人...但入到房後醫生都係幫我摸下/度下個肚size...聽下bb心跳咋喎...呢d咁普通既檢查...交番比小組姑娘做都得啦...真係浪費我d寶貴既時間呀...

話說爸爸成日都話周身酸痛...又話掛住湊仔無時間北上...又埋怨無人幫佢按摩...所以好想買番部機按下喎...早排就比佢睇中左部dup dup鬆...日哦夜哦話想買...見佢平時又要揹仔揹袋咁辛苦...遲d我坐月時又要湊埋大細b...部機個價錢又唔算太貴...就批准佢買黎舒服下啦...呵呵...

今晚爸爸放工後帶埋豪豪出黎join埋我一齊去JUSCO買機和吃飯...


就係呢部dup dup鬆...睇下爸爸幾咁enjoy...

爸爸又貪得意幫阿仔試帶下...


沒有留言: