2009年9月11日星期五

細b ~ 28 weeks ~ 廣華

2009/09/11


今日我自己一個人去左廣華做第三次產檢...好孤獨喔  好彩助產士小組d姑娘快靚正...只搞左一個半鐘就可以走人了...如果唔係實悶c我哩


今次除左正常檢查 [驗小便~量血壓~磅重(114lb)~會見姑娘]...仲有抽多次血for驗中期血糖...希望今次個result都唔洗飲糖水啦


姑娘真係好熟手...一摸我個肚就知道細b個頭仔和心跳係邊度...肚圍size跟週數match...心跳又正常...so good  另外...姑娘仲摸到細b個頭仔已掉轉...不過只因為我個肚仲有空間比佢暢泳...所以游游下都會掉番上去...未有咁快定位


原來join左助產士小組有個special好處...就係到我生細b時可以選擇比爸爸「親手」剪臍帶架...唔知到時爸爸會唔會手震震...我相信呢一剪實會好難忘哩  其實我都無諗過政府醫院可以咁做...如果我知道的話...上一胎我實要求姑娘踼我入會


今次感覺細b郁動既次數都幾頻密...成日係我肚裡面做運動...好彩唔係玩kick boxing o者...如果唔係就痛c我囉...我係咪應該要睇多d書本等佢文靜d哩


豪豪 : 細佬...你有無我咁百厭先



 


 

沒有留言: