2009年9月12日星期六

便所主題餐廳

2009/09/12


話說某次吃飽晚飯經過旺角見到一間便所主題餐廳...我又記得阿Lui媽係blog度post過d相出黎幾搞野...所以就諗住下次去幫襯試下...


今日幫阿仔剪完頭髮就出左去旺角閒逛...我地去左花墟街賞花花草草...去金魚街睇金魚和小動物...行到差不多時候又要搵地方吃晚飯時...我就醒起呢間餐廳...



可能時間尚早啦...趁住無乜人就周圍同阿仔影下相...



阿仔坐定個馬桶準備開餐喇...



我覺得今餐最正就係呢個米田共雪糕...



污咀為食豬



我地埋單走人時..間餐廳門口迫滿晒人等位...我諗d人都係慕名既心態而幫襯 (其實我都係)...基本上呢d主題餐廳都係志在食果度d環境...價錢當然比較貴些少...但食物味道就只係一般...所以我今次食完都唔會再幫襯第二次哩...

沒有留言: