2009年9月22日星期二

睇圖書。食雪糕

2009/09/22

豪豪都幾鍾意睇我地上次係深圳書城買番黎果兩本關於認識動物和日常用品既大書...

每次我地放工回家話同佢睇書...佢都會拎出黎一齊睇一齊認圖畫...

而家問佢邊隻動物/日常用品...佢有些都識得「指」比我地知..

有時佢仲識發出單字音添...已經係一個學講野既好開始哩..

真的不枉我地咁重都由深圳托番黎...

阿仔就鍾意揭d大本既書...反而細書就少揭d...



相信每位小朋友都鍾意食雪糕...

雪糕既魔力對阿仔黎講都有幾大吸引力架...

有時我地話帶佢出街...佢都會say no...

但如果同佢講話出去買雪糕...佢就會跟我地出街架啦...


表姊...食雪糕要分享架...



我又分一杯羹先...



人地就電視汁送飯...呢兩表姊弟就雪糕送電視...


沒有留言: