2009年9月13日星期日

香港濕地公園

2009/09/13


其實一直都想帶豪豪去香港濕地公園行下親親大自然...不過只得個想字就無實行  一來天氣炎熱...二來天水圍對我地黎講又太遠喇...


今日終於的起心肝付諸行動...全因為爸爸下午要入元朗幫姨媽整部電腦...所以早上我們仨就順便入去公園行一趟哩



阿仔見到個水池瀑布好興奮哩



如果要行晒成個濕地公園...我諗要行幾個鐘...如果秋冬天都可以考慮下...但夏天行一個鐘都已想



阿仔變左大陸同志



行左一陣已經成身臭汗...好彩隔個位置會有些室內展覽廳比遊客過冷河...雖然只得幾把風扇仔都好過無啦  呢個廳就有些義工人仕教小朋友摺鱷魚仔...



爸爸叫阿仔企係個牌前面影相...出奇地合作喎


家庭裝



「小心有野獸出沒」等我捉住隻小怪獸先


觀鳥臺...但我地乜鳥都見唔到



阿仔今日好乖自己行左好耐都無扭抱  不過臨行到尾聲可能累就開始扭了...點引極佢都唔肯再行...爸爸唯有投降  抱抱啦


行完戶外就行室內展覽區...有冷氣「正」 舒服晒...



我地係「貝貝居所」發現唔到貝貝蹤影...唯有去探訪下其他同類啦



雖然我地係公園只係行左兩個幾鐘...但阿仔已經累到  訓係換片床上任我地魚肉  


沒有留言: