2009年8月9日星期日

幼潛@第9堂

2009/08/09


今日爸爸無做攝記...第一次坐係豪豪身邊陪伴上堂學習...亦因為咁...阿仔好似變得無咁專心上堂...


例牌遊戲一 : 點名+唱歡迎歌+搖動和交換沙搥


遊戲二 : 派發圖片配對形狀 (三角形, 圓形和正方形)...基本上阿仔係屋企都有個配對形狀既立體玩具..所以呢個練習絕對無難度...


遊戲三 : 拎一張廢紙用手握成一個波形...跟住讓小朋友提起腳踢波...不過阿仔就鍾意用手扔波多d...


遊戲四 : 玩彩虹傘...阿仔曾經係其他PG試堂度玩過呢個遊戲...所以佢就覺得很好玩...但其他有d小朋友就玩到喊唔肯玩...


話咁快就上完堂...下堂阿仔就畢業了...開始有點唔捨得添...姨姨話下堂希望各家長帶幾份小禮物比小朋友學習交換和分享哩...


這個玩具係阿仔近期至愛...



阿仔係屋企很少玩「假」電話...但唔知點解呢個佢又好鍾意玩喎..



唱bye-bye歌時..阿仔飛吻比姨姨哩...



上完堂又到下午茶時間...成日食唔肥都幾難..哈哈..今次用左pizza-hut coupon (買兩客下午茶餐, 第二客半價)...抵食抵食...


我仲睇緊menu...阿仔係度食緊咩哩??



阿仔每次打完人都會鍚番人補飛...睇下爸爸個樣幾 Lum...



嘟起豬咀玩水...



因為晚上咁岩要去尖東飲親戚滿月宴...所以我地唯有係尖沙咀周圍行hea時間...行經「前水警總部」發現已改裝後開放...一於入去參觀下影下相...



唔知點解阿仔很驚用手觸摸花草...唔通有「拮拮」陰影??



我叫阿仔唔駛驚..點知佢聽到個驚字以為我都驚..仲拍拍我心口添...勁搞笑...


 



阿仔雙手放後面行路...成個老人精咁款...哈哈



我好鍾意呢三幅相...影得阿仔好有feel...



雖然外面已有多間名店進駐...但裡面都有個小型文物博物館比遊客「想當年」...



臨走係正門影番張相先...


沒有留言: