2009年8月5日星期三

七。八月份生日之星

2009/08/05


今日一家人係婆婆家開左個party慶祝七。八月份生日既兩位姨媽和婆婆 今次難得舅父仔發號師令做搞手...我地一班姊姊妹妹當然一呼百應啦...講真都係搵個藉口一家人開心熱鬧玩番晚哩


 三位生日之星



party指定美食  : pizza+壽司 (豪豪都有份食少少 )



切蛋糕時刻...點解豪豪變左做主角



豪豪壽星婆婆...婆婆心都甜晒



我地同公公影相合照



豪豪係度扭計仔...扭咩呢



豪豪 : 點解仲未有人哄我既



豪豪 : 我唔制呀



爸爸 : 請你食啖雪糕..唔好再扭啦 (豪豪奸計得逞 )



「可樂」對小朋友既吸引力有幾大...睇豪豪d表情就知道了



豪豪望到眼定定...望咩呢



咪係姨丈副眼鏡囉



豪豪 : 我唔要咁快做四眼仔呀


沒有留言: