2009年8月1日星期六

斧山道嬉水記

2009/08/01


今日下午又帶左豪豪去斧山道嬉水...今次除左爸爸陪伴外..還有我和小表姊一齊去玩哩...過往都只係爸爸話番比我知阿仔玩成點點點...但今次我終於親眼見到阿仔係泳池嬉水既情況啦...阿仔未熱身前都要由爸爸帶住上滑梯sir...玩多幾次後...佢已經急不及待玩完就自己再行上滑梯再sir過...雖然我多數只係站在滑梯尾望住佢sir落黎...但睇見佢燦爛既笑容就知道佢玩得很開心哩...


我地大約玩左一個鐘就離開泳池去荷里活廣場「元綠」食下午荼...沿途經過「志蓮淨苑」參觀下到此一遊...



豪豪 : waiter...唔該我要落order...



一客美味香滑既日式蒸蛋...



小表姊都來分一杯羹哩...



古靈精怪嘟起個咀仔...



與爸爸互望對笑...


沒有留言: