2009年8月22日星期六

到公園吹泡泡

2009/08/22


今早我地與豪豪落左屋企樓下公園吹泡泡...


其實小朋友很簡單..有得sir滑梯..有得吹泡泡...已經樂透半邊天了


雖然只係玩左短短半個鐘...但我雙美腿已受到四方八面既蚊滋攻擊...所以不得不盡早逃離現場   


真係唔明白  點解d蚊滋有阿仔嫩肉都唔咬...爸爸d老肉又唔咬...剩係專咬我一個 (我已經做足防蚊措施)...唔通大肚婆d肉好咬d (點算後咬左我廿幾粒呀) 


幸好d蚊滋無襲擊阿仔 我都頂唔順d痕癢...如果係咬阿仔實扭到七彩哩


呢個公園已經被我black list左 下次去玩第二個...


媽咪..我又想試下吹喔



呼。呼。呼



吹到泡泡啦  



哇...好靚靚喔



呢個吊橋...阿仔初頭都會扶住行...



玩多兩次就放手行了



阿仔sir滑梯既英姿



 

沒有留言: